Formem persones que volen desenvolupar les seves competències dins del camp de les enginyeries industrials des de la vessant més pràctica dels estudis i amb el rigor teòric de les enginyeries.
Engineering by doing és un programa de formació d'enginyers i enginyeres que s'estructura des de la perspectiva del desenvolupament de les competències professionals del nostre alumnat.
L'EUSS obté els millors resultats de satisfacció dels graduats i graduades en tecnologies industrials entre les universitats catalanes en el 7è estudi d’inserció laboral dut a terme per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU).
Gestió acadèmica
Institucional
Gestió acadèmica
El professor Pablo Sevilla de l’Escola Universitària Salesiana de Sarrià (EUSS) ha publicat l’article tiulat: ‘Magnetic and luminescent lanthanoid (Ln = Tb, Dy) 2D MOFs on functionalized silicon’ a la revista Journal of Materials Chemistri C. Pablo Sevilla ha desenvolupat, … Continua llegint →
The post El professor de l’EUSS Pablo Sevilla publica un article sobre noves superfícies magnètiques i lluminoses first appeared on Neussletter.
Dia de proves a l’Escola Universitària Salesiana de Sarrià (EUSS). Aquest dimarts 21 d’octubre l’equip de Formula Student de la universitat ha testejat el seu monoplaça al claustre, davant la mirada atenta d’alumnat i personal. Amb aquestes proves, concretament, l’equip … Continua llegint →
The post EUSS MotorSport prova les plaques electròniques del seu monoplaça al claustre de la universitat first appeared on Neussletter.
L’equip d’investigadors del grup de Sistemes d’electrònica de potència i control de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) al qual pertany el professor del Departament d’Enginyeria Elèctrica de l’EUSS Àngel Borrell, ha publicat l’article titulat: Enhancing the Voltage-Support Capabilities of … Continua llegint →
The post El professor de l’EUSS Àngel Borrell publica un article sobre la millora de la resposta de microxarxes elèctriques durant curtcircuits first appeared on Neussletter.


