Formació continuada a l'EUSS

L'Escola Universitària Salesiana de Sarrià t'ofereix una oferta àmplia de cursos per posar al dia els teus coneixements i habilitats. El nostre entorn canvia constantment i per continuar exercint la professió d'enginyer i enginyera ens cal anar-nos formant al llarg de la vida. A continuació, trobaràs diversos cursos que et seran molt útils per actualitzar les teves competències professionals.

 

Share

Programa de Desenvolupament Executiu (PDE)

PDE

El Programa de Desenvolupament Executiu (PDE) és un programa dirigit a perfils amb un mínim de 5 anys d'experiència professional que vulguin desenvolupar la seva carrera com a directius o directives. És també un programa de capacitació per a emprenedors i emprenedores.

 

La participació en el PDE dota a la persona participant de les eines, capacitats i actituds necessàries per prendre decisions amb una visió integral des del punt de vista de la direcció general i des de la perspectiva de les diferents àrees directives de tota organització.

 

Metodologia formativa: aprenentatge de casos

El PDE es basa en l'aplicació pràctica de la teoria i els conceptes fonamentals per a la direcció i s'imparteix a través de casos pràctics (business case) situacions reals de negoci sobre les quals s'aprèn.

 

Durada: 5 mesos

Horari: Dimecres i divendres de 17:30 a 21:30

 

 

Més informació a https://pde.euss.cat/

 

Vull contactar amb la Gestió Acadèmica

Gestió Acadèmica
Àrea acadèmica

Cap de l'àrea: Víctor Gallardo
Membres:

    Marta Mata (Secretària Acadèmica)
    Yolanda Riera (Cap del servei)

    Pilar Guzmán
   


Horari:

 

Atenció amb cita prèvia. Tria el tràmit que vols fer i reserva la teva cita.


Correu: gestioacademica@euss.cat

Ubicació: Planta baixa edifici EUSS (SE03).

Telèfon:
   935 039 125
Extensió: 2502