Dr.Roberto Arjones Rodríguez

Departament d'organització industrial - Àrea acadèmica

Email: rarjones@euss.cat

Despatx: Desp. professors (DE22)

Telèfon:

Adreça EUSS: Escola Universitària Salesiana de Sarrià
Pg. Sant Joan Bosco, 74 - 08017 Barcelona
Telf: +34 932 805 244 - Fax: +34 932 806 642

Currículum acadèmic

Doctor/a in Business Administration and Management
(2016, Universitat Politècnica de Catalunya)
Màster propi en Direcció i Organització d'Empreses. MBA
(2007, Universitat Politècnica de Catalunya)
Enginyer/a Industrial
(2006, Universitat Politècnica de Catalunya)
Màster propi en Màrqueting i Distribució Comercial
(2005, Universitat Politècnica de Catalunya)
Enginyer/a Tècnic/a Industrial, especialitat Mecànica
(2003, Universitat Politècnica de Catalunya)

Xarxes professionals

ResearchGate
LinkedIn

Docència - assignatures

Direcció estratègica d'empreses
Direcció estratègica de les operacions
Direcció tàctica de les operacions
Gestió de qualitat, seguretat i mediambient
Gestió i tècniques de manteniment
Mètodes de Producció
Mètodes quantitatius per a la gestió

Biografia

El Dr Roberto Arjones es va graduar en Enginyeria Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya el 2006, on va completar el seu doctorat en Administració d'Empreses a 2016, sota la supervisió del Dr. Joan Mundet Hiern. Després d'una Desna i fructífera immersió en el món de l'empreses, el 2017 es va incorporar a el Departament d'Enginyeria en Organització Industrial de l'Escola Universitària Salesiana de Sarrià (EUSS) com a professor. Des de llavors, compagina la docència amb la investigació, principalment en l'àrea de Business Models, Supply Chain Management i Operations Management.

Interessos científics

Business Models, Planificació estratègica, Sostenibilitat, Gestió de la cadena de subministrament, Teoria de Jocs, Xarxes neuronals

Especialitats

Business Models, Planificació estratègica, Sostenibilitat, Gestió de la cadena de subministrament, Teoria de Jocs, Xarxes neuronals

Mèrits acadèmics més significatius

Publicacions: 1; Cites: 1; Publicació en el primer quartil (Q1): -; índex h = - Publicacions d'alt factor d'impacte (FI): - Capítols de llibre: - Contribucions a congressos: 1 (nacional)

Resultats científics destacats

1. Estratègies SEM de pagament per clic en el sector de les floristeries Ferran Sabaté1, Roberto Arjones2, Antonio Cañabate1, Carolina Consolación3